Jump to content

aeroLai

Staff Team
  • Content count

    1,230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

aeroLai last won the day on February 17

aeroLai had the most liked content!

Community Reputation

1,337 I'm just 1337, yo.

About aeroLai

  • Rank
    Senior Technical Editor

Profile Information

  • Location
    Calgary, AB

Recent Profile Visitors

5,240 profile views
  1. dodocool DA84 Mini Bluetooth Speaker Review

    Super excite! We haven't had much for videos in the past
  2. LOL Yay! Welcome to APH Gina! Excited to see your contributions
  3. Solar Eclipse 2017

    Wow, that is a lot of people at the U of C. Nice setup XD.
  4. Well I'm assuming he's talking about the fact most banks charge for cheque usage, but paper airplanes do sound like a great idea XD
  5. August 2017 Review Plans

    This backlog is already crazy long haha.
  6. APH updating to IPS 4.0?

    Agreed, everything seems just a bit more responsive and snappier.
  7. Haha quite the opposite actually, as these key switches are quite soft in volume. Sound BlasterX is Creative's brand of gaming products. Previously they only had gaming headsets, so the name made more sense.
  8. QNAP TS-253B by Jonathan Kwan

    Haha yeah that looks like gloss to the max. Nice shots
  9. V-MODA Remix by Jonathan Kwan

    Nice read chc! I'm not even surprised V-MODA delivered a winner, even in this form factor.
  10. SilverStone Raven RVZ03 by Aaron Lai

    Thanks guys! Haha yep that connects a media keyboard we have. No specific reason to be honest, other than the fact I didn't have an ATX PSU at the time of the build.
  11. SilverStone Raven RVZ03 by Aaron Lai

    On second glance, it does look more purple to me too. Anyways, review is up! http://aphnetworks.com/reviews/silverstone-raven-rvz03
  12. SilverStone Raven RVZ03 by Aaron Lai

    Oh I missed this: The chc's favorite color
  13. SilverStone ES02-USB by Ben Joubert

    Yeah I agree, the uses seem quite limited... Either way, good read Ben!
  14. SilverStone TS12 by Hai Wang

    Haha that's a pretty pricey storage dock... Great read Hai!
×